Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  حفاظ شاخ گوزني حفاظ شاخ گوزني

ferforgeonline

حفاظ ديوار شاخ گوزني

حفاظ ديوار شاخ گوزني يعني زيبايي يعني امنيت

از بين حفاظ هاي ديوار كه توليد مي شود نرده شاخ گوزني از قديم تاكنون بسيار مشتري داشته است زيرا هم زيبايي دارد و هم تراكم و طرح خاص آن مانع از عبور سارقين مي شود. علاوه بر آن قيمت نرده ديوار شاخ گوزني نيز از جمله فاكتورهاي مهمي است كه بايد در نظر داشت.

تراكم نرده شاخ گوزني و وزن و ارتفاع آن سبب مي شود تا مشتريان به سمت اين نرده ديوار سوق پيدا كنند. همچنين كيفيت و زيبايي نرده روي ديوار شاخ گوزني نيز سبب مي شود تا نماي خانه بيش از پيش زيبا جلوه كند و همچنين كيفيت بالاي آن نيز سبب اين امر مي شود كه ماندگاري بالايي داشته باشد.

قيمت مناسب نرده آهني

نرده آهني پنجره يا نرده آهني ديوار و همچنين نرده آهني آكاردئوني همگي در شركت آهن ايرانيان با كيفيت و متريال بالا ساخته مي شود رنگ آميزي و همچنين جوشكاري و برشكاري بسيار با دقت و با كيفيت در نظر گرفته شود.

براي تماس با كارشناس فروش و همچنين مشاوره و بازديد رايگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگيريد تا كارشناسان ما در اسرع وقت به محل آمده و بازديد نمايند.

كارشناسان جنبه هاي امنيتي و زيبايي و همچنين بودجه مشتري را براي انتخاب قيمت نرده ديوار مناسب و يا حفاظ آهني پنجره و يا نرده آكاردئوني در نظر مي گيرند تا بهترين انتخاب شما مشتريان انجام شود.

 

منبع : ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/28 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

رپورتاژ

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!


شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود كه شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت كنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يكي از آسان ترين راه هايي است كه شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت كنيد. دقت داشته باشيد كه انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند كه از بين آن ها ميتوان به حفاظ شاخ گوزني اشاره كرد.

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ هايي است كه شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده كنيد.

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند كرد اما به سبب اينكه هريك از انواع ساختمان هايي كه شما در آن سكونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت كه انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است كه از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شركت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي كنند كه هر يك از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت كه برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه كمك هاي شاياني خواهند كرد.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ ديوار


انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي‌شود. زماني كه شما مي‌خواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه‌هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع‌تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه‌هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل مؤثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب‌هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي‌هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ‌هاي ساده اي مانند حفاظ‌هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي‌كنيد، حفاظ ديوار مي‌تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي‌شود. شما همچنين مي‌توانيد از حفاظ‌هاي سنگين استفاده كنيد.

حفاظ شاخ گوزني طرحي برگرفته از طبيعت وحشي


مي دانيد كه سارقين مي توانند به راحتي از ديوار خانه شما عبور كرده و وارد حياط شده و به منزل شما دستبرد بزنند. در صورتي كه به دنبال ايمني براي خانه خود هستيد پس فراموش نكنيد كه نرده حفاظ روي ديوار مي تواند نقش نگهباني را ايفا كند كه از خانه شما محافظت مي كند. نرده حفاظ شاخ گوزني يكي از طرح هاي نرده روي ديوار است كه امروزه بسيار پرفروش است ومشتريان بسيار براي ساختمان يا ويلا و خانه باغ هاي خود از آن بهره مي برند. در نظر داشته باشيد كه نرده حفاظ شاخ گوزني در تراكم و ارتفاع هاي متفاوت ساخته مي شود از اين رو شما مي توانيد برحسب فاكتورهايي مانند ارتفاع ديوار و همچنين مجاورت با ساختمان مجاور و ... بهترين حفاظ آهني را انتخاب كنيد. كارشناس فروش ما در هنگام بازديد تمامي جنبه هاي امنيتي را در نظر گرفته و  در نهايت طرح مناسبي را براي شما پيشنهاد مي دهد.
نرده حفاظ شاخ گوزني امروزه در ديوار خانه ها و ساختمان هاي تجاري جا خوش كرده است و اين امر سبب شده تا سارقين نااميد شوند زيرا با وجود اين نرده حفاظ ديگر راهي براي عبور سارقين فرصت طلب باقي نمانده كه نقشه هاي شوم خود را عملي كنند. در نظر داشته باشيد كه نرده حفاظ شاخ گوزني با تراكم و ارتفاع مناسب سبب مي شود تا هيچ جنبده اي نتواند از لابه لاي ميلگردهاي در هم تنيده آن عبور كند. رنگ مات و براق و همچنين تركيب رنگ متنوع در ساخت نرده حفاظ شاخ گوزني در شركت حفاظ سازه به شما اين انتخاب را مي دهد كه برحسب سليقه خود يكي از بهترين حفاظ را انتخاب كنيد. براي تماس با شماره تلفن 09123469705 تماس بگيريد.

حفاظ پنجره شيك و زيبا، نماي خانه شما را دگرگون مي كند


يكي از راه هاي كه مي توان با كمك ان ايمني خانه را تضمين كرد استفاده از نرده حفاظ پنجره شيك است. نصب حفاظ پنجره مدرن سبب مي شود تا نماي خانه شما شيك و زيبا جلوه كند.
نصب محافظ پنجره سبب مي شود تا سارقين از ورود به خانه شما بازبمانند. زيرا يكي از راه هاي عبوري به خانه پنجره است. بنابراين نرده حفاظ مانعي براي ورود به سارقين مي شود.
اگر به خانه ها نگاه كنيد مي بييند كه هر ساختمان از يك نرده حفاظ پنجره برخوردار است. طرح ها و شكل هاي مختلفي براي نرده پنجره  مي توان در نظر گرفت. شما عزيزان مي توانيد برحسب نماي ساختمان خود يكي از اين حفاظ هاي زيبا را براي خود برگزيند.
نرده حفاظ پنجره فرفورژه يا نرده حفاظ فلزي مدرن و ساده و همچنين كلاسيك يا فانتزي كه برگرفته از طرح گل ها و گياهان و يا ساير عناصر زيباي طبيعت است سبب مي شود تا نماي پنجره خانه شما شيك و زيبا جلوه كند.
قيمت حفاظ آهني پنجره نكته مهمي است كه بايد در هنگام خريد به آن توجه داشته باشيد. جنس حفاظ و همچنين متريال به كار رفته و نوع رنگ و همچنين طرح مورد نظر از فاكتورهايي است كه روي قيمت حفاظ پنجره تاثير مي گذارد. البته در نظر داشته باشيد كه ابعاد نرده نيز تاثير مهمي در قيمت نهايي دارد. اما نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه حفاظ آهني پنجره كه در حفاظ سازه ساخته مي شود براساس نرخ اتحاديه و يا نهادهاي مصوب نظارتي تعيين مي شود. از اين رو براي داشتن اين نرده حفاظ پنجره شيك و زيبا شما مي توانيد با كارشناس فروش ما در ارتباط باشيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/21 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

مشخصات فني حفاظ نرده شاخ گوزني

تاريخچه ي حفاظ نرده شاخ گوزني


حفاظ شاخ گوزني جزء حفاظ‌‌‌‌هاي نسل جديد به شمار ميرود و دقيقاً به اين شكل، قدمت چنداني ندارد.

بيشتر براي منازل و ساختمانهايي كه داراي فضا‌‌‌‌هاي باز مانند حياط، بالكن يا حياط خلوت ميباشند به كار ميرود.

به علت زيبايي، استحكام، قابليت ساخت براي انواع طول و عرض و ارتفاع و تراكم، و مقدار افزايش امنيت، با اقبال عمومي رو به رو شده است.

درواقع ميلگرد‌‌‌‌هاي نوكتيز جوش خورده با تراكمي كه دارند به كسي كه بخواهد از آنها عبور كند آسيب ميرسانند و مانع عبور ميشوند و اينچنين ساختمان شما را امن نگه ميدارند.

حفاظ نرده شاخ گوزني چه مزيت هايي دارد؟

حفاظ نرده شاخ گوزني در مقايسه با ساير انواع حفاظ ساختمان، مزيتهايي نيز دارد كه شامل:
استحكام زياد
• نصب سريع
• امنيت بالا
• ظاهر زيبا
• كسب تائيدهي پليس امنيت
• قيمت مناسب

حفاظ نرده شاخ گوزني با چه رنگ هايي توليد مي‌شود؟


درست مانند تمامي قسمت‌‌‌‌هاي ديگر نماي ساختمان، رنگآميزي حفاظ نرده شاخ گوزني نيز بسيار حائز اهميت است.

رنگآميزي حفاظ نرده شاخ گوزني، جداي از زيباسازي نماي ساختمان، از زنگ زدن و خوردگي حفاظ نرده شاخ گوزني جلوگيري كرده و باعث افزايش دوام و طول عمر آن ميشود.

اين محصول در رنگ‌‌‌‌هاي مختلف و با توجه به نماي ساختمان، نصب و استفاده ميشوند.

با اين وجود طبيعي است كه رنگ سفيد طرفدار بيشتري دارد.
مانند رنگآميزي ساير فلزات، در رنگآميزي حفاظ نرده شاخ گوزني نيز نكاتي وجود دارد كه تعيين كنندهي كيفيت رنگآميزي است. پيش از رنگآميزي، سطح حفاظ نرده شاخ گوزني بايد كاملاً صاف و بدون خلل و فرج، سطوح زائد، برجستگي و زنگزدگي باشد تا رنگآميزي با كيفيت خوبي انجام شود.

براي از بين رفتن خلل و فرج و برجستگيها معمولاً ابتدا سمباده كشيده ميشود و در صورت نياز بتونهكاري نيز خواهد شد. سپس رنگآميزي انجام ميشود.

 

مشخصات فني حفاظ نرده شاخ گوزني چيست؟

قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني :

 

قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني : حفاظ نرده شاخ گوزني داراي مشخصات فني ساخت مانند ارتفاع، تراكم (تعداد رديف در هر شاخه) و رنگآميزي نيز است كه در تعيين قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني براي ساختمان نقش دارند.

در اين بين تراكم‌‌‌‌هاي ۱۱ تا ۱۵ رديف در هر شاخه، معمولاً ساخته شده و موجود هستند و ارتفاع آن بستگي به كار و نياز مشتري دارد.
براي اتصال ميلگرد‌‌‌‌هاي حفاظ نرده شاخ گوزني، از دو نوع جوش الكترود و جوش CO2 استفاده ميشود و اين فاكتور نيز در تعيين قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني نقش دارد.

ميلگردها به طريقي به هم جوش خواهند خورد كه هركدام به يك سمتي رشد كرده و داراي آرايش منظمي باشند و مانع عبور انسان و حيواناتي مثل گربه شوند.
رشد استفاده از حفاظ نرده شاخ گوزني در ايران به اين دليل بود كه سيستم‌‌‌‌هاي سنتي كه براي افزايش ايمني ساختمان به كار ميرفت، با نماي امروزي همخواني كافي نداشته و اين ميزان ظرافت و زيبايي و همچنين ضريب امنيت بالا نداشتند.

همچنين بهاء تمام شده قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني نيز از ساير حفاظ نرده شاخ گوزني ها مناسبتر است. به همين علت معماران به اين نتيجه رسيدند كه بايد نسل جديدي از حفاظها وجود داشته باشد كه هم به امنيت و هم زيبايي نماي ساختمان كمك كند.

 

بنابراين حفاظ‌‌‌‌هاي شاخ گوزني ساخته و به بازار عرضه شدند كه در صنعت ساختمان مورد استقبال قرار گرفتند.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/4 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

درب باغ

مزاياي استفاده از حفاظ درب آكاردئوني

اين نوع حفاظ ها در واقع از جمله از بهترين و مناسبترين حفاظ براي امنيت به شمار مي آيند. استفاده از اين نوع حفاظ ها مزاياي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به اشغال فضاي كم و برقراري امنيت و ايمني اشاره كرد. حفاظ آكاردئوني هم مانند حفاظ آكاردئوني پنجره داراي انواع مختلفي است كه با دست و به صورت ريلي باز و بسته مي شوند. شما ميتوانيد هنگامي كه ميخواهيد از اين دربها استفاده كنيد، آن ها را به صورت ريلي باز و بسته كنيد. البته بايد بدانيد كه حفاظ درب آكاردئوني نسبت به حفاظ آكاردئوني پنجره  وزن بيشتري دارد و بسيار سنگينتر است و به همين دليل هم حين باز و بسته شدن شما اذيت نخواهيد شد.

شما ميتوانيد به جاي اينكه از انواع حفاظ درب آكاردئوني استفاده كنيد ازانواع قفل هاي ضد سرقت و يا حتي دوربين هاي مداربسته استفاده كنيد اما بايد بدانيد كه امنيتي كه توسط اين پنجره براي شما ايجاد خواهد شد به مراتببهتر است.

 

حفاظ شاخ گوزني و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

انتخاب حفاظ آهني مدل شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در نظر بگيريد برگزيدنشما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم مناسب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. حفاظ شاخ گوزني  يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.

كاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يكمحل امن هم در ميان شهر زندگي ميكنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده ايهمانند حفاظ هاي سرنيزه استفاده كنيد

 

حفاظ پنجره فرفورژه

دقت داشته باشيد كه اين نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره فرفورژه به شمار مي آيند كه حين باز و بسته شدن يك شكل شبيه به سايبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشيد كه اين نوع از حفاظ ها تنها از بخش پاييني حركت خواهند كرد و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.آنچه كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع از حفاظ ها به تازگي به بازار عرضه شده اند اما همواره از جمله بهترين نوع حفاظ ها هستند و همين هم باعث مي شود كه قيمت آن ها زيادتر از سارين باشند. اين نوع حفاظ ها مقاومت بسياري دارند و حتي مي توانند با حفاظ پنجره فرفورژه آكاردئوني در اين زمينه رقابت كنند.

دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع حفاظ پنجره فرفورژه در واقع براي مكان هايي كه پنجره هاي وسيع و بزرگي در آن ها وجود دارد بسيار حائز اهميت است.

 

ساخت انواع درب حياط ويلايي

ساخت درب باغ هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام ميشده است. زماني كه فلزات را درون كوره هاييمي ريختند تا ذوب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات خشكي و مقاومت آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي و كلاسيك روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان بهطراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ويلايي از آن ها ساخته مي شد.شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي فرفورژه در رنگ ها و طرح هاي مختلف ساخته مي شوند و به شمااين امكان را ميدهند كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/28 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

زيبايي نماي حفاظ شاخ گوزني

زيبايي نماي حفاظ شاخ گوزني

افزايش جذابيت و زيبايي ديوارهاي ساختمان مي‌تواند جلوه متفاوت و خاصي از يك آپارتمان ارائه ‌دهد. حتي نماي بيروني ساختمان و جذابيت آن مي‌تواند بر روي ساكنان ساختمان و حتي كساني كه براي خريد آپارتمان مي‌آيند تأثير مثبتي داشته باشد . وجود حفاظ ‌ها علاوه بر امنيت باعث زيبايي و جذابيت مي‌شود. براي مثال حفاظ شاخ گوزني مي‌تواند به نماي ساختمان زيبايي دهد. و با قابليت رنگ‌پذيري كه دارد مي‌تواند با نماهاي مختلف ست شود . حفاظ‌هاي ديگري مانند حفاظ ليليوم وجود دارد كه ظاهر ساختمان را تحت تأثيرخود قرار مي‌دهد. وقتي وارد يك آپارتمان مي‌شويد. اولين تاثير و حس را از زيبايي آپارتمان مي‌گيريد و اين زيبايي به دو قسمت زيبايي دروني و بيروني تقسيم مي‌شود. در زيبايي بيروني، ورودي قابل ‌توجه و زيبا و همچنين حفاظ و نرده زيبا مي‌تواند زيبايي آن ساختمان را دوچندان مي‌كند. مي‌توان با سرمايه‌گذاري روي حفاظ‌هاي آپارتمان آن را خاص تر از بقيه ساختمان‌ها كرد.

مراحل ساخت حفاظ

با توجه به نياز مشتري و سفارش و نوع ديوار ساختماني كه حفاظ بايد نصب شود. در ابعاد مورد نياز وي قابل ساخت و توليد مي باشد . ساخت حفاظ شاخ گوزني مانند ساختن ساير انواع حفاظ ساختمان داراي مراحلي به شرح زير مي‌باشد:
ابتدا سازنده حفاظ نرده به خريد كردن ميلگردها از سازنده ميلگرد و انتقال آن‌ها به محل توليد حفاظ و ساخت حفاظ شاخ گوزني اقدام مي‌كند. سپس ميلگردهاي خريداري شده مطابق نياز و در سايزهاي متفاوت براي ساخت حفاظ شاخ گوزني برشكاري مي‌شوند . خم كاري و جهت شكل ‌دهي قطعات حفاظ ، از دستگاه پرس استفاده مي‌ شود .
قطعات آماده شده تحويل جوشكار خواهند شد تا اتصال قطعات برحسب سفارش مشتري انجام شود . سپس مرحله پخت در كوره مي‌رسد . بعد از انجام جوشكاري و رنگ‌ زدن پس از پاشيدن رنگ پودري، حفاظ داخل كوره پخت شده و در انبار قرار داده مي‌شود.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/25 ساعت: ۱۸ توسط:ferforgeonline :

شاخ گوزني و امنيت

حفاظ شاخ گوزني و امنيت بالاي آن ها


مسئله امنيت از ديرباز تاكنون در اكثر خانه ها مطرح بوده است و بشر امروزي نيز به تبع گذشته با پيشرفت هاي روزي كه صورت گرفته است، رو به توليد و ساخت حفاظ هاي آهني مختلفي آورده است كه با كارگذاري آن ها روي ديوار منازل مسكوني، امنيت و آسايش را در خانه ها برقرار سازد. حفاظ آهني كه به شيوه هاي مدرن و متفاوتي امروزه ساخته مي شوند را مي توانيد در قالب مدل هاي متنوع و زيبايي خريداري نمود تا علاوه بر زيبايي نماي بيروني منزل شما مانع از ورود و خروج هر گونه سارق و افرادي مي گردد كه قصد آزار و اذيت شما را دارند. حفاظ شاخ گوزني يكي از آن دسته حفاظ هايي است كه از جنس آهن ساخته شده است تا با استحكام بالاي خود و نيز تيز و برنده بودن خويش مانع از آن شود كه حتي فكر سرقت چنين خانه هايي به ذهن سارقان حرفه اي نيز خطور نمايد. با توجه به اينكه مدل و فرم حفاظ شاخ گوزني درست به مانند شاخ گوزن بسيار تيز و برنده هستند و با تراكم زياد به در جهات مختلفي قابل تنظيم است، مي توان استحكام و كارايي بالاي اين نوع از حفاظ ها را به عينه لمس نمود. اين شباهت سبب نامگذاري حفاظ شاخ گوزني بدين نام گرديده است. در ادامه به برخي از ويژگي ها و مشخصه هايي مي پردازيم كه از حفاظ شاخ گوزني بر مي آيد.ويژگي ها و مشخصه هاي حفاظ شاخ گوزني
از حفاظ شاخ گوزني با توجه به نوع و فرم دهي آن انتظار مي رود كه به عنوان سدي مستحكم در برابر هر كسي واقع گردد و به هيچ عنوان اجازه ورود افراد شرور و سارقان حرفه اي را به داخل منازل مسكوني ندهد. اين حفاظ آهني يكي از انواع حفاظ هاي ساخته شده از فولاد است كه نسبت به ساير حفاظ هاي ديگر قديمي تر بوده و در قالب هزينه اي كمتر و ارزان قيمت تر نيز نسبت به ساير انواع حفاظ هاي آهني در بازار توليد و عرضه مي گردد. به طور كلي مي توان ويژگي ها و مشخصه هاي حفاظ شاخ گوزني را در موارد زير جستجو نمود:

 

1-    نوع فرم دهي ميلگردها 

نوع فرم دهي ميلگردها و نيز شاخه هاي تيز و برنده آهني آن ها سبب شده است تا استفاده از حفاظ شاخ گوزني بر روي ديوار بيشتر منازل مسكوني مشاهده گردد كه اين امر نشان دهنده استقبال گرم مردم به اين نوع از حفاظ هاي آهني مي باشد. تراكم زياد و بيش از حد شاخك هاي حفاظ شاخ گوزني به نوبه خود مانع از آن مي گردد كه هر فردي فكر گذر از آن ها را به دل خويش راه دهد و با ديدن نوع فرم دهي ميلگردها و ارتفاع دلخواه آن ها و نيز خاصيت برندگي آن ها كه جايي براي گير كردن دست و پاي افراد به آن نيز وجود ندارد، همه آن ها سبب شده است تا از حفاظ شاخ گوزني بتوان به طور انبوه و عمده در بيشتر كوچه و خيابان هايي استفاده شود كه حياط دار مي باشند. 

 

2-    ممانعت از جهت ايستادن در كنار شاخه هاي تيز اين حفاظ 


شاخه هاي تيز حفاظ شاخ گوزني به گونه اي مي باشند كه ايستادن در كنار آن ها را بسيار سخت و دشوار و حتي غيرممكن مي سازد. چرا كه خمكاري هاي رو به بيرون اين نوع از حفاظ ها در جهات مختلفي طراحي و ساخته شده اند تا نتوان در كنار آن ها ايستاد.

3-    امنيت و استحكام بالا 


با توجه به فولادي بودن جنس حفاظ شاخ گوزني و تراكم بالاي اين نوع از حفاظ ها مي توان به ضرس قاطع امنيت بالا و استحكام منحصر به فرد و مثال زدني آن ها را يادآور گشت كه از جمله مسائلي است كه به هنگام خريد حفاظ شاخ گوزني مورد توجه مشتريان واقع مي گردد. ضمن اينكه اگر خواهان امنيت بيشتر و آسودگي خيال بيشتر هستيد، مي توانيد به توليدكنندگان حفاظ شاخ گوزني، حفاظي با تراكم بالا را سفارش دهيد كه با استفاده از شاخك هاي بيشتر در جهات مختلف كار را براي هر سارق و فرد شروري سخت تر و محال سازد. عرض حفاظ شاخ گوزني نيز كاملا به دلخواه شما قابل تنظيم است و شما مي توانيد بنا بر سليقه خود عرض آن را تنظيم كنيد و سفارش خود را به توليدكنندگان حفاظ شاخ گوزني ارائه كنيد تا متناسب با نياز و سليقه شما حفاظي آهني بسيار مستحكم و مقاوم را بسازند تا از نظر ايمني خيال خود را راحت و آسوده نماييد.

4-     نوع جوشكاري 


نوع جوشكاري حفاظ شاخ گوزني به گونه اي مستحكم و مقاوم ساخته مي شود كه به راحتي ميلگردهاي آن قابل شكستن و خم شدن نباشند. به علت همين مقاومت بالاي حفاظ شاخ گوزني است كه طيف وسيعي از مردم از اين نوع از حفاظ هاي آهني به جهت امنيت بيشتر خانه خود استفاده مي كنند. 

5-    رنگ بندي هاي زيبا 


تركيب رنگ بندي هاي زيبا و منحصر به فرد در كنار يكديگر در حفاظ شاخ گوزني نيز از جمله مسائلي است كه سبب اختيار و گزينش اين حفاظ آهني شده است تا با رنگ هاي دلخواه شما شكل و شمايلي متفاوت به حياط و كوچه هاي مجاور آن بخشيد و موجب زيبايي ظاهري نماي روي ديوار خانه و ساختمان شما نيز مي گردد.

 

منبع : خبرگزاري مهر


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/21 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

شناخت حفاظ شاخ گوزني

شناخت حفاظ شاخ گوزني


 حفاظ شاخ گوزني  براي ايجاد امنيت منزل و جلوگيري از ورود غافلگيرانه افراد ، سارقان و حيوانات وحشي و... ساخته ميشود .
حفاظ شاخ گوزني معمولا روي ديوار نصب مي شود و امنيت خانه را تامين مي كند اما گاهي در بالكن ها و حتي روي پنجره نيز نصب مي شود.
در ساليان دور حفاظهاي به كار رفته  بصورت نيزه يا سيم خاردار بوده است كه داراي معايب بسياري بودند ، ولي هم اكنون شاهد نسل جديدي از حفاظها هستيم .
نمونه اي از حفاظ هاي نسل جديد:
-1 حفاظ شاخ گوزني
-2بوته اي و ني زار روبه رو هستيم كه از نظر شكل ظاهري ،امنيت و قدرت بسيار عالي تر بوده و مورد تاييد پليس كشور نيز مي باشد. 

جنس رنگ و ابعاد  حفاظ شاخ گوزني


 جنس رنگ از نوع فام بوده است كه كيفيت بسيار عالي و مورده قبولي دارذ. اندازه طولي شاخه از اين حفاظ معمولا به 2 متر مي رسد. عرض اين نوع ازحفاظ به 30 تا 75 سانت مي رسد. ارتفاع اين نوع از حفاظ 50 تا 150 سانتي متر است. براي جوشكاري و نصب حفاظ شاخ گوزني، شاخك هاي حفاظ به روش جوشكاري دوطرفه و الكترود مخصوص اين نوع حفاظ استفاده مي شود.
 

حفاظ پنجره مدرن چيست؟


زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به ميان مي آيد بدون شك شما هم ياد فلزاتي مي افتد كه شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت كه صنعتي كه فرفورژه را توليد مي كند در واقع يك تلفيق از صنعت و هنر است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه ظرافت و همچنين زيبايي را ببينيد كه با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينكه به طور كامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است كه باب شده است چرا كه تصور عموم مردم بر اين بود كه اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور كه استفاده از حفاظ پنجره مدرن رو به افزايش است ميتوان گفت كه امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است. 

 
آشنايي با حفاظ درب ضد سرقت آكاردئوني


امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يكي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد. حفاظ درب ضد سرقت يكي از انواع حفاظ هايي است كه به صورت مشبك ساخته مي شود كه عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يك درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند كه شما بتوانيد حتي زماني هايي كه در منزل نيستيد امنيت را تا حد زيادي ايجاد كنيد.
حفاظ درب ضد سرقت در واقع يك حفاظ امنيتي و يك جدا كننده است كه براي جلوگيري از به هدر رفتن فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند كه از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري كنيد و همچنين از ايجاد مزاحمت در مكان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها جلوگيري ميكند. حفاظ درب ضد سرقت عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يكي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت خانه باشد.

 
منظور از حفاظ آهني چيست؟


زماني كه مي گوييم حفاظ آهني در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن و فلز هستند. به همين دليل هم بيشتر به آن ها حفاظ آهني گفته مي شود اما حفاظ پنجره و حفاظ ديوار نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك قطعه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي پنجره و يا ديوار خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين نوع حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه امنيت و زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني آشنا كنيم.
 

 

منبع : خبر گزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/17 ساعت: ۱۲ توسط:ferforgeonline :

حفاظ فرفورژه

حفاظ شاخ گوزني  مدرن چيست؟

نمونه اي بهبود يافته از حفاظ هاي سرنيزه اما حفاظ شاخ گوزني مدرن است كه در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشكلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يكي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است كه مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراكم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد كه از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره كرد. البته بايد بدانيد كه حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يكي از ابتكارات شركت هاي ايراني است كه امنيت منازل و همچنين شركت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي كند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات كلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا كنيم پس با ما همراه شويد.

ساخت درب ويلايي


ساخت درب ويلايي هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.
در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب فرفورژه از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ويلايي فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

ساخت و توليد سايبان سقف پاركينگ و سايبان حياط


ساخت و توليد سايبان سقف پاركينگ ويلايي امروزه توسعه بسيار گسترده اي يافته اند. توليدكنندگان
به علت ويژگي هاي منحصر به فرد سايبان سقف پاركينگ ويلايي رو به توليد عمده آن ها آورده اند . تا در صورتي
كه بخواهيد از يك سايبان با تكنولوژي بروز دنيا به منظور نورگير بودن يا ايجاد سايبان براي باران و برف و مصارف مختلف استفاده نماييد،
بتوانيد با رفتن در دفترهاي توليدي آن ها تنوع طرح هاي جديد سايبان حياط ويلايي را مشاهده كرده . به منظور خريد آن ها با كارشناسان مشورت هاي لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خريداري كرده و از آن نهايت بهره و استفاده ببريد را ببريد.
نكته قابل توجهي كه بايد توجه كنيد :
ذكر اين مسئله است كه معمولا سازه هاي فلزي اين نوع از سايبان ها به صورت شيبدار يا قوسي مي باشد .

 

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/15 ساعت: ۱۱ توسط:ferforgeonline :

حفاظ شاخ گوزني ساختمان

حفاظ شاخ گوزني ساختمان


ارتفاع اين نوع از حفاظ ۵۰ تا ۱۵۰ سانتي متر است.
براي جوشكاري و نصب حفاظ شاخ گوزني ، شاخك‌‌‌‌هاي حفاظ به روش جوشكاري دوطرفه و الكترود مخصوص اين نوع حفاظ استفاده مي‌شود.
مقطع برش پيكان‌‌‌‌هاي حفاظ ۲ الي ۴ سانتي متر است.
لازم است براي ساخت از ميلگرد ۱۰ استفاده شود.
حفاظ نرده شاخ گوزني – به گونه اي است كه حتي اگر سارقان حرفه اي باشند ولي با استناد به نوك تيز و برنده بودن ميلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني، امكان رد شدن از حفاظ به هيچ وجه امكان پذير نيست .
يكي از محاسن شركت حفاظ سازه در ساخت اين نوع حفاظ از فولاد با كربن بالا و ميلگرد‌‌‌‌هاي ۱۰ استفاده ميشود و قابليت نصب در هر نوع ديواري را دارا است.

حفاظ نرده شاخ گوزني ساختماني


حفاظ شاخ گوزني دزد گيري مناسب
هم اكنون براي امنيت تمام مراكز تفريحي،مراكز اداري و تجاري ازحفاظ‌‌‌‌هاي مانند فنس‌‌‌‌هاي برقي، قفل الكترونيك، دوربين مداربسته (حفاظ نا محسوس و قابل رويت) انواع حفاظ ساختمان كه داراي نوك‌‌‌‌هاي تيز و برنده مي‌باشند.
مانند حفاظ ليليومي، حفاظ سر نيزه اي،حفاظ بوته اي، حفاظ شاخ گوزني و … استفاده ميشود.
اين نكته رو متذكر بشم كه براي افزايش امنيت ساختمان، نصب حفاظ را در برنامه‌‌‌‌هاي خود داشته باشيد. و سريعا با كارشناسان شركت حفاظ سازه تماس بگيريد.

حفاظ نرده شاخ گوزني حفاظ ديوار


حفاظ نرده شاخ گوزني – حصار كشي روي ديوار‌‌‌‌هاي قلعه ها و ساختمان ها در طول تاريخ تا به امروز گسترش پيدا كرده است و مي‌توان اظهار داشت كه كه در سال‌‌‌‌هاي گذشته تنها فقط حفاظ سرنيزه اي موجود بوده است كه استفاده مي‌كردند.

حفاظ نرده شاخ گوزني آپارتمان
هم اكنون با توجه به گسترش و مدرن تر شدن زندگي شهري و تنوع انواع حفاظ ها در نوع ساخت و مقاومت‌‌‌‌هاي مختلف شكل گرفته است.
حفاظ نرده شاخ گوزني نيز مستثني نبوده و اين حفاظ نيز دچار تغيير شكل گرديد و كاستي‌‌‌‌هاي خود را كه در نمونه‌‌‌‌هاي اوليه وجود داشت، ارتقا داده وهم اكنون از بهترين گزينه‌‌‌‌هاي حفاظ نرده شاخ گوزني حفاظ روي ديوار محسوب مي‌شود. 

حفاظ نرده شاخ گوزني و موضوع نصب


نوع منازل و ساختمان ها و مراكز تجاري نصب حفاظ بوته اي و حفاظ نرده شاخ گوزني را تايين مي‌كند
به طور كلي مي‌توان روش‌‌‌‌هاي نصب را با توجه زمين و سطح ديوار كاردر نظر داشت.
كه در اين مبحث مي‌توانيم آن را شرح دهيم.
ساخت و نصب حفاظ بوته اي وحفاظ نرده شاخ گوزني با در نظر گرفتن سطح كار
با توجه به امار پروژه اي اجرا شده در سطح كشور توسط شركت حفاظ سازه ۹۰سطح كار يا ديوار، سنگي بوده و ۱۰ درصد ديوارها فلزي است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/9/4 ساعت: ۱۳ توسط:ferforgeonline :

حفاظ ديوار

عوامل مؤثر بر برگزيدن گونه حفاظ ديوار آهني ( مقاوم )


انتخاب حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را لغايت مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين تقسيم شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) آشنا كنيم.
كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) را حفظ كنيد. بايد در اين مقوله انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و در ضمن پيچيدگي هايي كه در اين بخش وجود دارد به شما اجازه خواهد كه كار خريد و فروش حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) را به آساني اتمام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مشابه حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار آهني ( مقاوم ) را خريداري كنيد مشابه دسته هاي ساير بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان باره استفاده قرار مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت كنيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/26 ساعت: ۱۳ توسط:ferforgeonline :